Regulamin sklepu internetowego „Mały Lis – Second-hand”
1. Informacje o Sprzedawcy
-
Nazwa firmy: Mały Lis – Rafał Smolis
-
Adres: ul. Sejmowa 13, 56-400 Oleśnica
-
NIP: 911-198-49-32
-
Adres e-mail: kontakt@malylis.pl
-
Miejsce magazynowe: ul. Sejmowa 13, 56-400 Oleśnica
2. Podstawa prawna i udostępnienie regulaminu
Regulamin dostępny jest przed finalizacją zakupu, możliwy do pobrania i wydrukowania. Akceptacja regulaminu jest warunkiem zawarcia umowy sprzedaży.
3. Zakres regulaminu
Regulamin dotyczy wyłącznie sprzedaży przez sklep internetowy „Mały Lis – Second-hand”.
4. Proces składania i zawierania zamówienia
5. Opis produktów
Każdy produkt zawiera:
-
Nazwę,
-
Opis istotny dla konsumenta,
-
Cenę brutto w PLN (Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru),
-
Informację o stanie produktu (nowy/używany),
-
Skład materiałowy (w przypadku odzieży),
-
Dane techniczne (w przypadku sprzętu elektronicznego).
6. Płatności
Dostępne formy płatności:
Operator płatności online:
Autopay S.A.
ul. Powstańców Warszawy 6,
81-718 Sopot
NIP: 585-13-51-185
KRS: 0000320590
REGON: 191781561
Kapitał zakładowy: 2 205 500 zł (w całości opłacony)
7. Dostawa i realizacja zamówień
Formy dostawy:
Czas realizacji:
-
Odzież: do 1 dnia roboczego od autoryzacji płatności,
-
Sprzęt elektroniczny (używany): do 1 dnia roboczego od autoryzacji płatności,
-
Sprzęt elektroniczny (nowy): do 2 dni roboczych od autoryzacji płatności.
8. Prawo odstąpienia od umowy
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Kupującego uprzywilejowanego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Sejmowa 13, 56-400 Oleśnica niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
9. WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w pkt. 8 Regulaminu, nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
9. Reklamacje
a) Odzież używana i outletowa
b) Sprzęt elektroniczny:
-
Używany sprzęt elektroniczny: Odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne towaru wynosi 1 rok od dnia wydania towaru konsumentowi.
-
Nowy sprzęt elektroniczny: Odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne towaru wynosi 2 lata od dnia wydania towaru konsumentowi.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@malylis.pl, podając numer zamówienia oraz opis wady.
10. Wymagania techniczne dla klientów
Aby korzystać ze sklepu internetowego „Mały Lis – Second-hand”, klient powinien posiadać:
-
Urządzenie z dostępem do internetu,
-
Aktualną wersję przeglądarki internetowej,
-
Aktywne konto e-mail.
11. Polityka prywatności
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie sklepu.
12. Postanowienia końcowe